.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آرمین: معنویت و اخلاق در جامعه دینی باید نهادینه شود

سخنگوی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ایران با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران برکاتی برای ملت داشته است خواستار نهادینه شدن معنویت و اخلاق در جامعه دینی شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، محسن آرمین در جمع اصلاح طلبان حامی میرحسین موسوی در ساری افزود: انتخابات فرصتی است که از منظر انقلاب، آرمان ها و ارزش های انقلاب و اسلام، جامعه اسلامی را تنظیم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران برای انسان امروز جامعه حامل پیام هایی بوده که کشور را در راستای پیشرفت، توسعه اقتصادی و اجتماعی رهنمون می سازد.

نماینده مردم تهران در مجلس ششم با اشاره به اینکه معنویت و اخلاق باید در جامعه اسلامی و سیاسی کشور نهادینه شود، تصریح کرد: جامعه مبرا از دو شاخصه فوق به جامعه ای گرفتار، تنش زا و ناکام در همه عرصه ها مبدل خواهد شد.

آرمین با بیان اینکه اخلاق و معنویت پیام اصلی اسلام نیز بوده است، یادآور شد: عقاید و شرعیات اسلامی نیز در خدمت اخلاق و معنویت است.

این استاد دانشگاه با اعلام اینکه اندیشه های معمار کبیر انقلاب اسلامی با تقویت و احیاء فرهنگ اخلاق و معنویت در جامعه متجلی خواهد شد، گفت: گوهر جهانی اندیشه امام خمینی (ره) توجه به کرامات انسانی، اخلاق و معنویت است.

وی با بیان اینکه پس از گذشت 30 سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی هنوز پیام امام راحل که همان ترویج اخلاق و معنویت در جامعه بوده ترویج نشده است، اذعان داشت: امروز مسئولان نظام باید پایبند به اصول و ارزش های اخلاقی بوده تا پیام امام را در جامعه نهادینه سازند.

سخنگوی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ایران با اشاره به اینکه متاسفانه به واسطه روی آوردن بسیاری از مسئولان نظام به پست و مناصب اداری آرمانها و اندیشه های امام خمینی (ره) رو به فراموشی است، اظهار داشت: متاسفانه تعداد کثیری از اصولگرایان جامعه که داهیه ترویج اندیشه ها و منش امام را در جامعه دارند با این ابزار به دنبال منفعت طلبی، قدرت طلبی و سود دنیایی هستند.

آرمین بیان داشت: این افراد اصولگرا تحت عناوین مقدس و با ظاهر تقوی و شعار عدالت پیشگی به دنبال حفظ منافع شخصی خود هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس ششم با بیان اینکه دولت نهم هم اکنون دارای یک سوم کسری بودجه سال 88 است در عین حال تصریح کرد: در حالی قول اجرای قانون نظام هماهنگ را به ملت داده که زمان قطعی اجرای آن اواخر خرداد ماه خواهد بود، اظهارداشت: دولت نهم نیز به مدیران اداری خود دستور داد در صورتی افزایش حقوق و استخدام کارکنان پیمانی اجرا می شود که دولت نهم پیروز انتخابات دهم باشد و صرفا تبلیغات فوق جنبه عوامفریبی دارد.

وی با بیان اینکه دولت نهم ارزش های اخلاقی جامعه را زیر سوال برد، تصریح کرد: متاسفانه زمانی بود که گفته های پالیزدار در مورد مفسدان اقتصادی باب طبع دولت نهم نبود ولی احمدی نژاد در مناظره تمام گفته های پالیزدار را دیکته کرد و آبرو و حیثیت ملت ایران را به باد فنا داد.

آرمین با بیان اینکه دولت نهم تمامی افرادی که به نوعی تهدید برای قدرت طلبی احمدی نژاد بوده را از چرخه فعالیت اداری و مدیریتی خارج کرده است، افزود: اگر میرحسین موسوی شانسی برای پیروزی در انتخابات نداشت، مورد تکریم مدیران دولت نهم قرار می گرفت.

این استاد دانشگاه مدعی شد: دولت نهم در حالی داهیه تبعیت از دولت شهید رجایی و خانواده آنان را دارد که اگر در صورتی که شهید رجایی در قید حیات بود و رقیب احمدی نژاد در انتخابات می شد تمامی تهمت هایی که اکنون به موسوی متصور است به رجایی متصور می شد.

وی با انتقاد از ادعاها و تهمت های احمدی نژاد در مناظره اخیر با موسوی در رسانه ملی افزود: هاشمی رفسنجانی در حالی از سوی رئیس دولت نهم در مناظره تخریب شده که نامبرده خود استاندار دولت سازندگی بوده است.

وی گفت: ناطق نوری از زمانی که احساس کرد اداره کشور در شرایط کنونی نیاز به تغییر دارد و از گروه حامیان احمدی نژاد خود را خارج کرد، مورد اتهام دولت نهم قرار گرفت و قبل از آن هیچگونه تهمتی از سوی دولت احمدی نژاد به خانواده وی روا نشده بود.

این نماینده مجلس ششم همچنین با بیان اینکه دولت خاتمی به خودکفایی در محصول برنج دست یافته بود، اظهار داشت: دولت نهم با بی درایتی مدیران وزارت جهاد کشاورزی در حال حاضر با واردات سالانه هفت میلیون گندم در ردیف وارد کنندگان گندم کشور قلمداد شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه خاتمی با حضور خود در انتخابات هفتم موج میلیونی را در جامعه ایجاد کرده بود، افزود: ملت ایران در 23 خرداد 88 جشن پیروزی اخلاق میرحسین موسوی را جشن خواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، همچنین آرمین بعد از ظهر جمعه در همایش انتخاباتی ‏حامیان موسوی در قائم شهر تقارن رحلت امام و 15 خرداد با زمان انتخابات به ‏فال نیک گرفت و اظهار داشت: پیام اساسی و ویژه انقلاب برای عصر امروز ‏علاوه بر توسعه و پیشرفت، اخلاق و معنویت است که با از بین رفتن آن هیچ گونه ‏موفقیتی در کشور رخ نخواهد داد.‏

آرمین با تاکید بر اینکه مسئولان نظام باید شاخص انقلاب را رعایت کنند، تصریح ‏کرد: رعایت نکردن ارزش و پیام انقلاب تحت هر شعار و نام مقدسی انحراف از ‏مسیر انقلاب است.‏

به گفته وی، برخی افراد با نام اصولگرایی به حیثیت افراد ‏توهین کرده و گزارش های دروغ به مردم می دهند اما ‏بسیاری از اصولگرایان از بی اخلاقیهای اتفاق افتاده ناراحت هستند و از این وضعیت کشور احساس خطر کرده اند که احترام آنان بر ‏ما واجب است.

عضو سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی گفت: اهانتهای احمدی نژاد به موسوی در مناظره و نام بردن از برخی چهره های بزرگ نظام شجاعت نیست بلکه به دلیل احساس خطر بود. زیرا اگر قصد رئیس جمهور افشاگری بود می توانست در این چهار سال اسمی از این افراد ببرد ‏و به قوه قضاییه ارسال کند نه اینکه در روزهای پایانی انتخابات مبادرت به این ‏کار کند.‏

آرمین مدعی شد: رئیس جمهور در ‏مناظره دلایل آزاد کردن ملوانان انگلیسی را نامه عذرخواهی بلر اعلام کرد ‏که واقعیت چنین نامه ای وجود ندارد و انگلیس این امر را تکذیب کرده است و این امر تنها با ‏اولتیماتوم 24 ساعته انگلیس اتفاق افتاد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.12 seconds.